Verkkokaupan toimitusehdot
Voimassa 5.5.2021 alkaen.
Yleistä verkkokaupasta
Verkkokaupan tuotteita myy UEF Orchestra RytmiHäiriköt ry, y-tunnus 1536404-2. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Kuluttajalle näkyvät tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.
Tilaaminen
Tuotteet tilataan pääsääntöisesti www.rytmihairikot.fi/kauppa verkkokaupasta.
Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.
Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Tilausvahvistus
Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet:
• tilaamasi tuotteet
• ennakkoon maksetun laskun loppusumman
Voit tarkistaa tilauksesi tiedot sähköpostilla osoitteesta kauppa@rytmihairkot.fi.
Maksutavat
Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä.
Käytössämme on Klarna checkout -maksupalvelu. Klarnan avulla voit tehdä ostoksia helposti ja turvallisesti verkossa. Tunnistautumalla Klarnan palveluun saat sinulle sopivan maksutavan käyttöösi. Vaihtoehdot: korttimaksu, pankkisiirto. Klarnan käyttö edellyttää 18-vuoden ikää.
Toimitusaika
Pyrimme lähettämään tuotteet 2-5 arkipäivän kuluessa tilauksen saapumisesta.
Toimitustapa ja toimituskulut
Pakkaus- ja toimituskulut sisältyvät tuotteiden hintaan. Tilaukset toimitetaan tilauksesta riippuen joko sähköpostilla tai postipakettina.
Vaihto- ja palautusehdot
Tuotteilla on 14 vuorokauden palautusoikeus. Palauttamisesta aiheutuvia toimituskuluja ei makseta takaisin palauttajalle. Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten. Palautamme vastaavasti tilauksesta maksamasi rahat viivytyksettä kuluttajasuojalain mukaisesti.
Palautusosoitteemme:
RytmiHäiriköt
Yliopistokatu 4
80100 Joensuu
Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen kauppa@rytmihairikot.fi.
Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.
Muuta
Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
UEF Orchestra RytmiHäiriköt ry käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.
UEF Orchestra RytmiHäiriköt ry sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.